Bush: 1,36 miljard aan advertising
De Amerikaanse president Bush en het Witte Huis gaven de afgelopen 2,5 jaar in totaal 1,36 miljard euro uit aan reclame en pr-campagnes.
Dat blijkt uit een rapport van de Government Accountability Office. Het budget werd verdeeld over zeven departementen. Er werden 137 contracten met reclamebureaus voor afgesloten (zoals met Leo Burnett voor de US Army), 54 met pr-bureaus, 131 met mediabedrijven en 8 met ‘individuele media’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het meeste geld ging naar de Office of National Drug Control Policy en de Amerikaanse post (US Postal Service).
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe Democraten spreken er schande van. Volgens hen is het een bewijs dat veel meer de politieke dan de publieke belangen worden gediend.
Bron: WARC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid