
Vandaag stuitte ik op een website met een 'live' webcam, gericht op een stranddouche ergens in Amerika. Als je even geduld hebt komt er (na enkele fietsers en een oud opaatje) een mooie dame aanlopen, die zich begint te douchen.
Op de site staat aangegeven dat je als bezoeker de temperatuur van het water uit de douche live kunt regelen (middels RFID tag). Even uitproberen dus!
Na de douchesessie krijgt de bezoeker te zien wat voor soort persoon hij in het echte leven is en hoe hij het doet bij de vrouwen. Op dat moment blijkt ook om welk product het gaat: Axe Shower Gel Essence. Een grappig en goed voorbeeld van online interactie/marketing.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensTip: probeer alles een keertje (vooral very hot) en zie wat er gebeurt...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee