Nieuwe CEO Chrysler geen vriend van marketing
De Amerikaanse media- en reclamebranche houdt de adem is nu Robert Nardelli het roer overneemt bij Crysler. Nardelli gaat bijna zeker fors…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Amerikaanse media- en reclamebranche houdt de adem is nu Robert Nardelli het roer overneemt bij Crysler. Nardelli gaat bijna zeker fors snijden in de 1,24 miljard dollar die de automaker nu aan reclame uitgeeft.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nardelli is een "baddie" als ik dit verhaal van reclamevakblad AdAge moet geloven. In zijn vorige functie als CEO bij Home Depot weigerde hij vragen over zijn riante compensatiepakket te beantwoorden. Marketing ziet Nardelli als een overbodige kostenpost.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid