Overslaan en naar de inhoud gaan

CommunicatiePoll stemmers: ‘Online reputatiespecialisten besparen veel tijd’

Communicatieprofessionals besparen zich veel tijd door hun online imago te laten behoeden door bureaus, die zijn gespecialiseerd in online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatieprofessionals besparen zich veel tijd door hun online imago te laten behoeden door bureaus, die zijn gespecialiseerd in online reputatiemanagement. Dat vindt althans het merendeel (57 pct) van de Communicatie Poll stemmers naar aanleiding van de stelling van afgelopen week over het inschakelen van experts in online reputatiemanagement. Niet nodig want ik kan zelf eventuele imagoschade wel herstellen, vond daarentegen 37% van de stemmers. Een minderheid van 7 procent maakt het niets uit wat er op het web verschijnt.

Aanleiding voor de stelling van deze week is de crisis waar de Chinese speelgoedfabrikanten mee kampen naar aanleiding van de mega product recall van de Amerikaanse speelgoedfabrikant Mattel, die onder meer oordeelde dat de gebruikte verf te veel lood bevat. De regering maakt zich zorgen voor het imago van het 'Made in China'-label en is nu bezig met een charmeoffensief met betrekking tot de veiligheid van voedsel en andere producten. In een vrijdag uitgegeven rapport schrijft de Chinese regering dat het land hard heeft gewerkt om de voedselveiligheid te verbeteren, maar dat het tijd nodig heeft om volledig te voldoen aan de westerse norm. China is tenslotte nog een land in ontwikkeling, aldus Peking.
De stelling luidt ‘Een charmeoffensief behoedt de Chinese speelgoedbranche voor meer verlies’. Wat vindt u? Stem mee via de poll in de rechterkolom.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in