3 miljoen voor een Facebook app?
Expedia-onderdeel TripAdvisor zou 3 miljoen dollar hebben betaald voor een Facebook applicatie. Met de 'Where I've Been' widget van Craig…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Expedia-onderdeel TripAdvisor zou 3 miljoen dollar hebben betaald voor een Facebook applicatie. Met de 'Where I've Been' widget van Craig Ulliott kunnen Facebook-gebruikers aangeven waar op de wereld ze zijn geweest.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
TripAdvisor spreekt het bericht tegen en weigert verder commentaar. Een manager van 'Where I've Been' laat weten gesprekken met mogelijke partners en kopers te hebben gehad, maar niks te hebben getekend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFacebook stelde zijn sociale netwerksite in mei open voor applicaties van derden. 'Where I've Been' verzamelde in korte tijd 2,3 miljoen gebruikers. Goudkoorts in web 2.0 begint nu echt toe te slaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid