Auberge du Bonheur wint Communicatieprijs 2003
De jury van de Communicatieprijs Midden-Brabant roemt de campagne waarmee Auberge du Bonheur het AEX-menu op de kaart heeft gezet. Het juryrapport vermeldt hierover: "Auberge du Bonheur heeft een zeer inventieve campagne bedacht die zich richt op de (prijsgevoelige) particuliere markt. Met deze campagne wordt ingespeeld op de frustraties bij veel kleine beleggers die de AEX index steeds lager zien worden."
"Met deze campagne laat Auberge du Bonheur zien haar markt te kennen. Door de originele insteek kreeg het AEX-menu veel free-publicity, zelfs tot over de grenzen!" aldus de jury. De campagne is volgens de jury 'een puur voorbeeld van communicatie en ondernemerschap met passie'.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn november waren de drie genomineerden voor de Communicatieprijs Midden-Brabant 2003 al bekend gemaakt. De twee andere genomineerden waren Koekhuys Jan de Backer (Bossche Koek) en Natuurmuseum Brabant (met de campagne 'De Reis').
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid