Overslaan en naar de inhoud gaan

Auberge du Bonheur wint Communicatieprijs 2003

Auberge du Bonheur uit Tilburg is winnaar geworden van de Communicatieprijs Midden-Brabant 2003. Met de campagne rondom het AEX-menu is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van de Communicatieprijs Midden-Brabant roemt de campagne waarmee Auberge du Bonheur het AEX-menu op de kaart heeft gezet. Het juryrapport vermeldt hierover: "Auberge du Bonheur heeft een zeer inventieve campagne bedacht die zich richt op de (prijsgevoelige) particuliere markt. Met deze campagne wordt ingespeeld op de frustraties bij veel kleine beleggers die de AEX index steeds lager zien worden."

related partner content for mobile comes here

"Met deze campagne laat Auberge du Bonheur zien haar markt te kennen. Door de originele insteek kreeg het AEX-menu veel free-publicity, zelfs tot over de grenzen!" aldus de jury. De campagne is volgens de jury 'een puur voorbeeld van communicatie en ondernemerschap met passie'.

In november waren de drie genomineerden voor de Communicatieprijs Midden-Brabant 2003 al bekend gemaakt. De twee andere genomineerden waren Koekhuys Jan de Backer (Bossche Koek) en Natuurmuseum Brabant (met de campagne 'De Reis').

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in