Theezakje op een kunstwerkje
Galerieën, musea en individuele kunstenaars hebben een nieuw communicatiemiddel gevonden om hun kunst te promoten. De Tea-seR is een…
Voor de horeca-ondernemer is het een uitkomst omdat het vieze asbakken, schoteltjes en tafelkleden voorkomt. De kunstenaars, galerieën en musea kunnen op deze manier reclame maken voor hun kunstuiting of boodschap.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De theedrinkers kunnen het mini-kunstwerkje mee naar huis nemen en via de website www.tea-ser.nl opzoeken van wie de afgebeelde kunst of boodschap afkomstig is. Zo is er bijvoorbeeld een Tea-seR met daarop een stoel. Op de website is te lezen dat dit een ontwerp is van Rietveld, te zien in het Centraal Museum Utrecht. Horeca-ondernemers kunnen de Tea-seR gratis bestellen. Kunstenaars betalen een bijdrage inde productiekosten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid