Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: geld uit erfenis voor liefdadigheid

Negen grote Nederlandse goede doelen starten deze maand een publiekscampagne om de inkomsten uit nalatenschappen te verdubbelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder het motto ´Iedereen kan de wereld iets goeds nalaten´ wordt het publiek met radiospotjes en dagbladadvertenties opgeroepen een goed doel in zijn testament op te nemen.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe samenwerkingsverband bestaat uit de KWF Kankerbestrijding, het Rode Kruis, de Hartstichting, het Wereld Natuur Fonds, Unicef, het Prins Bernhard Cultuurfonds, de Nierstichting, het Reumafonds en Alzheimer Nederland.

De publiekscampagne 'Nalaten' start op 20 januari en loopt tot maart. De organisaties hopen het bestaande beeld te doorbreken dat alleen miljonairs hun erfenis aan goede doelen nalaten. Het initiatief is in navolging van het Engelse ´Remember a charity´-campagne dat een groot succes was.

(Bron: De Telegraaf)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in