Campagne: geld uit erfenis voor liefdadigheid
Onder het motto ´Iedereen kan de wereld iets goeds nalaten´ wordt het publiek met radiospotjes en dagbladadvertenties opgeroepen een goed doel in zijn testament op te nemen.
Het nieuwe samenwerkingsverband bestaat uit de KWF Kankerbestrijding, het Rode Kruis, de Hartstichting, het Wereld Natuur Fonds, Unicef, het Prins Bernhard Cultuurfonds, de Nierstichting, het Reumafonds en Alzheimer Nederland.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe publiekscampagne 'Nalaten' start op 20 januari en loopt tot maart. De organisaties hopen het bestaande beeld te doorbreken dat alleen miljonairs hun erfenis aan goede doelen nalaten. Het initiatief is in navolging van het Engelse ´Remember a charity´-campagne dat een groot succes was.
(Bron: De Telegraaf)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid