Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel op Huishoudbeurs

Amstel Bier zal dit jaar voor het eerst als participant op de Huishoudbeurs aanwezig zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amstel heeft exclusief voor mannen een eigen plek gecreëerd op het vrouwenevenement bij uitstek. Waarom? Omdat in het kielzog van de vrouwen ook jaarlijks 35.000 mannen de beurs bezoeken, al dan niet met frisse tegenzin. Uit onderzoek van Amstel, gehouden in samenwerking met Maurice de Hond, blijkt dat slechts 13 procent van de Nederlandse mannen het écht ziet zitten om naar de huishoudbeurs te gaan. De Amsterdamse brouwer wil nu een toevluchtsoord creëren voor de rest van deze doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Gijs Groenevelt, brand manager van Amstel Bier: ‘Het is bekend dat meer dan driekwart van de mannelijke bezoekers meekomt met zijn partner. Amstel wil daar zijn, waar mannen ons het hardst nodig hebben. Wat we precies gaan doen willen we nog niet prijsgeven, maar vanzelfsprekend zal er voldoende ruimte zijn om een biertje te kunnen drinken.’ De actie doet denken aan de ‘mannencrèche’ die in het kader van de Beer-tender-introductie werd georganiseerd in de Bijenkorf, vorig jaar.

Vorig jaar is de Huishoudbeurs bezocht door ruim 220.000 bezoekers, waarvan 15 procent mannen. Directeur Derk Egeler: ‘De Huishoudbeurs viert dit jaar haar 60ste verjaardag. Dit evenement is natuurlijk met name een belevenis voor vrouwen, maar ook mannen zijn van harte welkom. De speciale Amstel-ruimte zorgt ervoor dat een bezoek aan de beurs ook voor mannen een feestje is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in