Amstel op Huishoudbeurs


Amstel heeft exclusief voor mannen een eigen plek gecreëerd op het vrouwenevenement bij uitstek. Waarom? Omdat in het kielzog van de vrouwen ook jaarlijks 35.000 mannen de beurs bezoeken, al dan niet met frisse tegenzin. Uit onderzoek van Amstel, gehouden in samenwerking met Maurice de Hond, blijkt dat slechts 13 procent van de Nederlandse mannen het écht ziet zitten om naar de huishoudbeurs te gaan. De Amsterdamse brouwer wil nu een toevluchtsoord creëren voor de rest van deze doelgroep.
Gijs Groenevelt, brand manager van Amstel Bier: ‘Het is bekend dat meer dan driekwart van de mannelijke bezoekers meekomt met zijn partner. Amstel wil daar zijn, waar mannen ons het hardst nodig hebben. Wat we precies gaan doen willen we nog niet prijsgeven, maar vanzelfsprekend zal er voldoende ruimte zijn om een biertje te kunnen drinken.’ De actie doet denken aan de ‘mannencrèche’ die in het kader van de Beer-tender-introductie werd georganiseerd in de Bijenkorf, vorig jaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar is de Huishoudbeurs bezocht door ruim 220.000 bezoekers, waarvan 15 procent mannen. Directeur Derk Egeler: ‘De Huishoudbeurs viert dit jaar haar 60ste verjaardag. Dit evenement is natuurlijk met name een belevenis voor vrouwen, maar ook mannen zijn van harte welkom. De speciale Amstel-ruimte zorgt ervoor dat een bezoek aan de beurs ook voor mannen een feestje is.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid