Overslaan en naar de inhoud gaan

Minder vertrouwen dm'ers in advertenties

E-mail gaat in 2005 een deel van de ‘gewone’ direct mail vervangen, het gebruik van internet in de marketingmix neemt dit jaar flink…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zijn de belangrijkste uitkomsten van de eerste DM Media Enquête 2004-2005 van het IDMK en E-Profile Marketing, in samenwerking met Incentive. Deze drie partijen stuurden hun relaties (vrijwel alleen dm’ers) begin december 2004 een enquête per e-mail. 451 mensen vulden de enquête in. Dat komt neer op ruim 10 procent respons.

related partner content for mobile comes here

E-mail en Internet gaan het meest groeien in 2005, zo komt uit de enquête naar voren. De inzet van direct e-mail zal onder deze respondenten met 17 procent groeien en webvertising met 12 procent. 69 Procent van de ondervraagden was het eens met de stelling dat het rendement op advertenties daalt. 46 Procent was het eens met de stelling dat het rendement op direct mail daalt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in