
Dat becijfert TNS Media Intelligence. De media-analist schat dat de totale bestedingen op 150,5 miljard dollar komen. Daarbij zijn online reclame en Spaanstalige het meest succesvol. Het eerste halfjaar wordt volgens TNS sterker met bijna 7 procent groei, de tweede helft vallen de bestedingen wat terug door het ontbreken van de grote evenementen van 2004, zoals de Olympische Spelen en de presidentsverkiezingen.
Internetbestedingen groeien dit jaar met 11,2 procent, gevolgd door Spaanstalige tv (9,4 procent), en kabelnetwerk tv (9,3).
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEerder kwam ZenithOptimedia met een voorspelling van 4,2 procent in de VS. Wereldwijd zou de bestedingengroei volgens het bureau 6,2 procent zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee