Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesdirecteur voor alle vrouwenbladen Sanoma

Sanoma Uitgevers stelt een salesdirecteur aan voor alle vrouwentitels, de grote general interestbladen, glossies en de special…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook het key accountmanagement, custom publishing en de sales advertentie services worden door de nieuwe salesdirecteur aangestuurd. Gezien het belang van de operatie gaat ceo Pim de Wit de komende tijd ad interim de functie van salesdirecteur op zich nemen.

related partner content for mobile comes here

Sanoma wil hiermee een nieuwe stap maken om het verkoopapparaat voor de advertentiemarkt slagvaardiger te maken en aan te passen aan de eisen en wensen van de markt.

De business units Wonen en Jeugd&Jongeren houden een eigen verkoopapparaat vanwege de specifieke branches waarin ze werken. Ook het ouderencluster (Zin en Midi) blijft een aparte salesgroep actief.

De nieuwe aanpak van sales past binnen een aan de OR voorgelegde structuurwijziging bij Sanoma Uitgevers, waarbij vier business units grote zelfstandigheid krijgen. Deze worden Vrouwen, Special Interest, Jeugd&Jongeren en Wonen. Als uitgeefdirecteuren zijn respectievelijk Henk Roelofs, Gert Jaap Schoppink, Lot Carlier en Lisette Heemskerk voorgedragen. De directie, ceo Pim de Wit en coo Jessica Haagmans, zal de meeste van hun operationele taken aan hen overdragen.

De OR moet nog wel akkoord gaan met het plan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in