Salesdirecteur voor alle vrouwenbladen Sanoma


Ook het key accountmanagement, custom publishing en de sales advertentie services worden door de nieuwe salesdirecteur aangestuurd. Gezien het belang van de operatie gaat ceo Pim de Wit de komende tijd ad interim de functie van salesdirecteur op zich nemen.
Sanoma wil hiermee een nieuwe stap maken om het verkoopapparaat voor de advertentiemarkt slagvaardiger te maken en aan te passen aan de eisen en wensen van de markt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe business units Wonen en Jeugd&Jongeren houden een eigen verkoopapparaat vanwege de specifieke branches waarin ze werken. Ook het ouderencluster (Zin en Midi) blijft een aparte salesgroep actief.
De nieuwe aanpak van sales past binnen een aan de OR voorgelegde structuurwijziging bij Sanoma Uitgevers, waarbij vier business units grote zelfstandigheid krijgen. Deze worden Vrouwen, Special Interest, Jeugd&Jongeren en Wonen. Als uitgeefdirecteuren zijn respectievelijk Henk Roelofs, Gert Jaap Schoppink, Lot Carlier en Lisette Heemskerk voorgedragen. De directie, ceo Pim de Wit en coo Jessica Haagmans, zal de meeste van hun operationele taken aan hen overdragen.
De OR moet nog wel akkoord gaan met het plan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid