Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: Code d'Azur, Natwerk, Brandfighters

Wie waren de 'movers en shakers' van de afgelopen weken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jeroen Thissen & Dani Polak zijn als senior creatieven in dienst getreden van Code d&;Azur. Beiden hebben meer dan tien jaar ervaring in digital advertising. Jeroen Thissen (foto links) werkte eerder bij Havas/Boondoggle en DDB & Tribal Amsterdam, Dani Polak bij TBWA, AKQA en Woedend! Ze waren allebei actief voor klanten als Adidas, Heineken, KLM, McDonalds & TomTom en zagen hun werk meerdere malen bekroond.

related partner content for mobile comes here

 

Bij Natwerk zijn onlangs artdirector Luke Miller (links) en designer Tom Bogman aan de slag gegaan. Miller, die eerder bij KesselsKramer in Londen en Amsterdam werkte, gaat zich in eerste instantie richten op onder meer Qmusic, Lipton en Bello Limoncello richten. Bogman, die eerder freelance designer was, houdt zich bezig met onder andere NIBC, Waternet en RTL.

 

Brandfighters trok twee nieuwe medewerkers aan.  Artdirector Michael Maaskamp (foto rechts) gaat ad-interim de &;consistentie en kwaliteit&; in het creatieve werk waarborgen. Hij was de afgelopen derie jaar artdirector bij Yune. Mark de Leeuw versterkt het bureau als business development manager. Hij werkte eerder bij reclamebureaus Etcetera & Red Urban.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in