Waarom SMS-marketing nog steeds goed werkt (infographic)
De feiten

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
We zijn als marketeers gek op hypes. En te vaak nemen we een hype op in een marketingmix zoals bijvoorbeeld in de Mobile Marketingmix. Mooi dat Layar, mooi dat mobiele internet en mooi die grote aantallen van Likes op jouw Instagrams. We vergeten echter miljoenen ontvankelijke mobile gebruikers. In de VS alleen al zo een 234 miljoen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kijken we keihard naar de feiten dan wordt 84% van het nieuws op Facebook niet gezien en worden 71% van de tweets genegeerd en worden 88% van de mails niet meer geopend. Daartegen staat het feit dat 98% van de SMS-berichten wordt geopend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: onderzoek van Mogreet en moShare. En ook nog eens snel geopend.Rendement uit Mobile Marketing?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid