Digital transformation / APRIL 30, 2020 13:32 De WC (Wijze Consument) economie van de Generation MMXX Werkbaarheid, creatief oplossen en het empathisch doorzien van wat realistisch geleverd kan worden, worden de standaarden.
Contentmarketing / NOVEMBER 15, 2018 12:00 De tijd van de leuke verhaaltjes is nu echt voorbij Contentmarketing gaat gebukt onder de loze beloften van zelfbenoemde experts. Hoogste tijd voor bezinning.
Contentmarketing / AUGUST 14, 2018 14:01 Handboek Online Marketing 6 Doorspekt met praktijkvoorbeelden laat deze publicatie zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.
Contentmarketing / SEPTEMBER 16, 2017 08:58 Content overload en engagement dip: 'Sorry, U bindt niet!' Zitten we op een verzuurde contentberg?
Gedragsverandering / MAY 25, 2016 12:17 Disruptieve transformatie: 'Sorry, wat was uw USP ook alweer?' Waarom wij nu - meer dan ooit - terug moeten naar oude waarde(n).
Contentmarketing / NOVEMBER 11, 2015 15:44 Heb jij voldoende lef voor de nieuwe wereld? #column Houd op met dat gezeik op Gen Y! We zijn twintig jaar later en met online geen steek verder
Merkstrategie / AUGUST 27, 2015 09:14 De online marketingmix als ultieme cocktail We vergeten wel eens dat de waarheid een mix is. Twee tips om de juiste mix te schenken.
Purpose Marketing / AUGUST 3, 2015 16:28 Contentmarketing: vergeet de saus niet Social media marketing en contentmarketing gaan hand in hand. Daarbij heb je een noodzakelijke saus nodig in de vorm van doordachte…
Customer Experience / APRIL 29, 2015 12:05 Mark Earls over innovatie: 'Copy, copy, copy!' (video) Socioloog Mark Earls heeft een afwijkende mening over innovatie.
Media / MARCH 19, 2015 10:04 De 5 C's van een succesvolle campagne via sociale media Rich content delen, relaties aangaan of reacties opvangen zijn onvoldoende voor een ambitieuze marketeer.