Steeds meer PR-bureaus winnen bij reclameprijzen SAN


Klein trendje of het teken van een heuse ontwikkeling in het vakgebied? Feit: steeds meer pr-bureaus opduiken tijdens de uitreikingen van de grote reclameprijzen in Nederland. Gisteren werden er acht reclamecampagnes gelauwerd bij de SAN Accenten in Studio21 in Hilversum met een voorname rol daarin voor pr-bureau. Vorig jaar waren dat er nog vijf.
Het PR Bureau was bij maar liefst vijf winnende campagnes betrokken: Sterk met Campina (Friesland Campina), Chocomel Letters (Friesland Campina), #hierteekenen (Rijksmuseum), Power tot he prepaid people (Vodafone You) en Oma Online (Vodafone).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNewslab en Ikea
Het Amsterdamse bureau Newslab deelde mee in de eer van de de winnende ‘Aandacht maakt alles mooier’- campagne van IKEA, dat gisteren ook tot adverteerder van het jaar werd gekozen. Ook was het bureau onderdeel van de lancering van het IKEA Art Event 2015 Street Art limited collectie.
Coopr pakte één award in de categorie Dienstverlening met de Lekker direct-campagne van Energiedirect.nl.
JWT en bol.com
Naast Adverteerder van het Jaar Ikea, werd J. Walter Thompson Amsterdam uitgeroepen tot ABC Accent Bureau van het Jaar. De Consistent Accent ging naar bol.com
Foto: Photonic
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid