Overslaan en naar de inhoud gaan

Steeds meer PR-bureaus winnen bij reclameprijzen SAN

Het PR Bureau in 5 winnende cases
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Klein trendje of het teken van een heuse ontwikkeling in het vakgebied? Feit: steeds meer pr-bureaus opduiken tijdens de uitreikingen van de grote reclameprijzen in Nederland. Gisteren werden er acht reclamecampagnes gelauwerd bij de SAN Accenten in Studio21 in Hilversum met een voorname rol daarin voor pr-bureau. Vorig jaar waren dat er nog vijf.

related partner content for mobile comes here

Het PR Bureau was bij maar liefst vijf winnende campagnes betrokken:  Sterk met Campina (Friesland Campina), Chocomel Letters (Friesland Campina), (Rijksmuseum), Power tot he prepaid people (Vodafone You) en Oma Online (Vodafone).

Newslab en Ikea

Het Amsterdamse bureau Newslab deelde mee in de eer van de de winnende ‘Aandacht maakt alles mooier’- campagne van IKEA, dat gisteren ook tot adverteerder van het jaar werd gekozen. Ook was het bureau onderdeel van de lancering van het IKEA Art Event 2015 Street Art limited collectie. 

Coopr pakte één award in de categorie Dienstverlening met de Lekker direct-campagne van Energiedirect.nl.

JWT en bol.com

Naast Adverteerder van het Jaar Ikea, werd J. Walter Thompson Amsterdam uitgeroepen tot ABC Accent Bureau van het Jaar. De Consistent Accent ging naar bol.com

Foto: Photonic

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in