Bijl PR wint gouden Sabre Award met campagne 'Hartslag van het Legioen'
Bijl PR heeft een Gouden Sabre Award gewonnen met de campagne 'Hartslag van het Legioen' die het samen met bureau TripleDouble ontwikkelde en uitvoerde voor Feyenoord, shirtsponsor Opel en de Hartstichting. Het kreeg de prijs gisterenavond uitgereikt in Berlijn.
Opgetogen
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDirecteur Ruud Bijl is bijzonder opgetogen met de award en zegt nu zelf te hebben ondervonden wat spanning met je hartslag doet. ‘Die was bijzonder hoog.' Bijl vindt de winst een gezamenlijke zege van zijn bureau, TripleDouble en Feyenoord, Hartstichting en Opel, en hoopt dat dit alles leidt tot 'nog meer geregistreerde burgerhulpverleners'.
Magere score
De Nederlandse oogst in Berlijn was dit jaar mager tijdens de uitreikingen voor de EMEA-regio. Naast Bijl werd Ketchum gelauwerd: een internationale campagne voor Mastercard met een grote rol voor Nederland. In 2015 werden nog drie Nederlandse cases tot winnaar uitgeroepen.
Er waren in totaal meer dan 2400 inzendingen voor de Sabre Awards EMEA. Op de site van Holmes zijn de volledige uitslagen te zien.
Kijk hier voor een uitgebreide beschrijving van de winnende case van Bijl PR. En hier voor een overzicht van de 11 genomineerde cases
Op de foto Ruud Bijl en Marjoleine van Klaveren van Bijl PR met de Sabre Award
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid