Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijl PR wint gouden Sabre Award met campagne 'Hartslag van het Legioen'

Ook Ketchum krijgt goud, voor campagne Mastercard
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bijl PR heeft een Gouden Sabre Award gewonnen met de campagne &;Hartslag van het Legioen&; die het samen met bureau TripleDouble ontwikkelde en uitvoerde voor Feyenoord, shirtsponsor Opel en de Hartstichting. Het kreeg de prijs gisterenavond uitgereikt in Berlijn. 

related partner content for mobile comes here

Opgetogen

Directeur Ruud Bijl is bijzonder opgetogen met de award en zegt nu zelf te hebben ondervonden wat spanning met je hartslag doet. ‘Die was bijzonder hoog.&; Bijl vindt de winst een gezamenlijke zege van zijn bureau, TripleDouble en Feyenoord, Hartstichting en Opel, en hoopt dat dit alles leidt tot &;nog meer geregistreerde burgerhulpverleners&;.

Magere score

De Nederlandse oogst in Berlijn was dit jaar mager tijdens de uitreikingen voor de EMEA-regio. Naast Bijl werd Ketchum gelauwerd: een internationale campagne voor Mastercard met een grote rol voor Nederland. In 2015 werden nog drie Nederlandse cases tot winnaar uitgeroepen.

Er waren in totaal meer dan 2400 inzendingen voor de Sabre Awards EMEA. Op de site van Holmes zijn de te zien.

Kijk voor een uitgebreide beschrijving van de winnende case van Bijl PR. En voor een overzicht van de 11 genomineerde cases

Op de foto Ruud Bijl en Marjoleine van Klaveren van Bijl PR met de Sabre Award

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in