Overslaan en naar de inhoud gaan

Vandejong Creative Agency ontwikkelt innovatieplatform voor Royal FloraHolland

p zoekt gaat naar nieuwe ideeën en concepten om met bloemen en planten het leven in de stad te verbeteren
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vandejong Creative Agency ontwikkelt in opdracht van Royal FloraHolland Let it Grow, eerste internationale innovatieplatform voor planten en bloemen. Dit platform werd dinsdag gelanceerd. Naast de strategie, het concept en het merk Let it Grow is Vandejong verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de campagne en de content. Daarnaast speelt Vandejong een actieve rol binnen het innovatieteam, dat op zoek gaat naar nieuwe ideeën en concepten om met bloemen en planten het leven in de stad te verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Gezond en gelukkig

Eind 2015 adviseerde Vandejong Royal FloraHolland om een internationaal innovatieplatform en incubatieprogramma voor de bloemen- en plantensector op te richten. Omdat de intensieve verstedelijking volgens Royal FloraHolland een van de belangrijkste ontwikkelingen van de komende jaren is, richt het programma zich met name op de stad. Het doel is om vanuit Nederland een maatschappelijke beweging te starten met innovaties die de stad en haar inwoners gezonder en gelukkiger maken met behulp van bloemen en planten.

Mondiaal 

Franklin de Bekker, strateeg bij Vandejong: &;Let it Grow is een innovatieplatform en handelt als een start-up: we werken in een klein team, beslissingen worden snel gemaakt en plannen aangepast, waardoor het platform zich snel ontwikkelt. We beginnen in Amsterdam vanuit de ambitie om snel op te schalen naar andere wereldsteden. Kort na de lancering in Amsterdam wordt er zo in Montreal, Stockholm, Berlijn, Ljubljana en Barcelona een zaadje gepland voor de verdere groei van Let it Grow.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in