KLM en Heineken vliegen jarigen uit Beijing, Londen, Rio en San Francisco in voor Koningsdag


KLM en Heineken hebben jarigen uit Beijing, London, Rio de Janeiro en San Francisco ingevlogen om Koningsdag te vieren.
Het is de derde keer op rij dat ze met deze Orange Experience een internationaal gezelschap speciaal naar Nederland haalden om de Oranje feestdag mee te maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoordat ze naar Amsterdam gingen, werden eerst ‘staatsieportreten’ op Paleis Soestdijk gemaakt, die later meer dan levensgroot aan een Amsterdamse gracht te zien waren. De ‘Orange Experience Boot’ bracht ze daarna naar de nieuwe A’DAM Toren (waar Heineken brandpartner van is), waar ze samen met Nederlandse jarigen - de live performance van DJ Martin Garrix meemaken.
Heineken & KLM: The Orange Experience 2016
Samenwerking is meer dan logisch
Volgens Frank Houben, wereldwijd verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van KLM, dat de brand partnership tussen beide merken en A’DAM Toren niet meer dan logisch. Tegen Adformatie zegt hij: ‘Ik begrijp niet waarom andere merken niet veel vaker dit soort koppelingen leggen. Ik ken eigenlijk geen andere voorbeelden van dit soort partnerships. Daar verbaas ik me elke keer weer enorm over.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid