Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemon Scented Tea komt opnieuw met The Storytelling Expeditions

Tijdens 3 boottochten door de Amsterdamse grachten onderzoeken marketeers samen met verschillende storytelling-experts hoe je met een…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij de Storytelling Expeditions 2016 draait het om &;laten zien waar je als merk voor strijdt&;.
&;Wat hebben de verhalen van Elon Musk en The Matrix gemeen? Een duidelijk conflict. Musk strijdt voor een duurzamere wereld, en in The Matrix vechten ze tegen de macht van machines&;, legt Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea uit. &;Conflicten raken mensen. Ze zijn namelijk universeel en daarom heel herkenbaar. Kijk maar naar bekende Hollywoodfilms: juist wanneer iets niet meteen lukt, of iemand een harde strijd levert, ontstaat er spanning. Reuring. Emotie.&;

related partner content for mobile comes here

Lemon Scented Tea ontwikkelde het Brand Conflict Model. Vijn: &;Elk merk zou op zoek moeten naar hun eigen strijd. Door na te gaan: wie of wat is mijn vijand? Dat kan een branche of een ander bedrijf zijn. Maar ook een bepaalde maatschappelijke trend of overtuiging. Het voelt misschien onnatuurlijk om als merk te laten zien waar je door wordt tegengehouden. Maar juist dat zorgt ervoor dat je als merk interessant blijft in een tijd waarin iedereen heel hard schreeuwt om aandacht.&;

Drie sessies
The Storytelling Expeditions zijn er op dinsdag 7 juni, 5 juli en 30 augustus, elke met een eigen thema. Zo gaat de eerste expeditie over hoe een merkconflict de positionering van je organisatie beïnvloedt. Tijdens de volgende sessies wordt gekeken naar de manier waarop een conflict kan worden vertaald naar pakkende content en sterke campagnes. En hoe een merkconflict werkt voor verschillende branches, van dienstverlening tot banking en FMCG. Aansluitend aan de derde bootsessie volgt een verdiepende seminar op het kantoor van Lemon Scented Tea.

De Storytelling Expeditions worden gehouden in samenwerking met Adfo Groep. 

Uitgebreidere informatie over het programma volgt in mei. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in