(Onderzoek) Out-of-home advertising is goed voor je online bezoek
Aldus nieuw (Brits) onderzoek. Outsmart is het marketingorgaan van de out-of-home industrie in Groot-Brittannië. De organisatie deed samen met Ipsos en out-of-home trackingbedrijf Route to monitor uitgebreid onderzoek naar het gedrag van consumenten (tussen de 16 en 44 jaar) wanneer ze buitenshuis zijn. De onderzoekers maakten gebruik van diverse geo-location technieken, meer dan 60.000 websites werden meegenomen in het onderzoek, 16.000 merk-acties gemeten, naast 150 uren aan merktijd, en de onderzoekers waren zelf ook 1300 uur buiten te vinden (ivm het onderzoek, uiteraard).
Daarnaast stijgt de smartphone merk-actie voor de top20 best lopende campagnes (uit het onderzoek) met 38 procent. Dat percentage ligt nog hoger onder jongeren.
Of ze toetsen de website in, of ze doen een mobiele zoekopdracht waarin het merk of de tagline van de campagne wordt gebruikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid