Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes eindstand Nederland 2015: 20 Leeuwen

Wieden+Kennedy Amsterdam won voor Nederland de meeste Lions: 7. DDB & Tribal Amsterdam won er 5.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daarmee was deze editie veel minder succesvol dan 2014, met onder meer ; en 13 goud.

Alle Nederlandse Leeuwen 2015 op een rij:

related partner content for mobile comes here

Wieden+Kennedy Amsterdam (7): 1x goud en 1x zilver voor &;Chasing Horizon&; voor Citizen (Promo & Activation Lions), 1x zilver voor ‘Imagine’ en klant S7 Airlines (Film), 2x brons voor ‘Imagination Machine’ van  S7 Airlines (Promo & Activation) en 2x brons voor Heineken (The City, The Match) (Film).

DDB & Tribal Amsterdam (5): 1x zilver voor Menzis &;Mens wat ben je mooi&; (Lions Health), 4x brons voor voor KLM (2 Media Lions, 2 Cyber Lions)

Ogilvy & Mather Amsterdam (4): 1x brons voor &;Waarom wachten&; voor Dela (Creative Effectiveness). 2x brons voor ‘Death Penalty’ voor Amnesty International (Radio en Film Craft) en 1x brons voor ‘The Oceans’ voor WWF Nederland.

72andSunny Amsterdam (2): 1x goud (Film Craft) en 1x brons (Film) voor Everyday is day one’ - Samsung.  

JWT Amsterdam (2): 1x zilver (Cyber) en 1x brons (Film) met ‘Taste the translation’ voor Elan.

Robin Meekel en Patrick van Haperen (Red Urban Amsterdam) wonnen vrijdag ook nog  bij Lions Masters of Creativity.

Beeld: gratis beeld Pixabay

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in