Cannes eindstand Nederland 2015: 20 Leeuwen


Daarmee was deze editie veel minder succesvol dan 2014, met onder meer de triomftocht van Lemz en 2 Grand Prix' en 13 goud.
Alle Nederlandse Leeuwen 2015 op een rij:
Wieden+Kennedy Amsterdam (7): 1x goud en 1x zilver voor 'Chasing Horizon' voor Citizen (Promo & Activation Lions), 1x zilver voor ‘Imagine’ en klant S7 Airlines (Film), 2x brons voor ‘Imagination Machine’ van S7 Airlines (Promo & Activation) en 2x brons voor Heineken (The City, The Match) (Film).
DDB & Tribal Amsterdam (5): 1x zilver voor Menzis 'Mens wat ben je mooi' (Lions Health), 4x brons voor #happytohelp voor KLM (2 Media Lions, 2 Cyber Lions)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Ogilvy & Mather Amsterdam (4): 1x brons voor 'Waarom wachten' voor Dela (Creative Effectiveness). 2x brons voor ‘Death Penalty’ voor Amnesty International (Radio en Film Craft) en 1x brons voor ‘The Oceans’ voor WWF Nederland.
72andSunny Amsterdam (2): 1x goud (Film Craft) en 1x brons (Film) voor Everyday is day one’ - Samsung.
JWT Amsterdam (2): 1x zilver (Cyber) en 1x brons (Film) met ‘Taste the translation’ voor Elan.
Robin Meekel en Patrick van Haperen (Red Urban Amsterdam) wonnen vrijdag ook nog goud bij Lions Masters of Creativity.
Beeld: gratis beeld Pixabay
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid