
Het platform moet klanten in staat stellen om OOH media over de hele wereld (250 markten) in te kopen vanuit één locatie. Smart Alliance moet onafhankelijke toegang bieden tot OOH inventory in 250 markten.
Smart Alliance maakt gebruik van Kinetic voor Noord-Amerika, China, India en Noord-Europa; van Latcom voor Latijns-Amerika, Spanje en het Caribisch gebied en van Mediakeys voor Centraal- en Oost-Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Zuidoost-Azië, Japan, Korea en Australië.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe'Smart Alliance is voor ons het perfecte platform om verhoogde efficiëntie te bieden aan al onze klanten en om onze internationale footprint verder uit te breiden', zegt Mauricio Sabogal, de wereldwijde ceo van Kinetic Worldwide.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee