Overslaan en naar de inhoud gaan

Jorrit van Rooij en Stefan Bothoff (OMG) winnen YIM Cannes Lions Competition

Ze vertrekken op 19 juni naar Cannes voor de internationale Young Media Lions Competition.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van Rooij en Bothoff van OmnicomMediaGroup wonnen afgelopen donderdag de YIM-competitie bij De Persgroep in Amsterdam en mogen nu samen met de Jonge Honden naar het Cannes Lions Festival. De opgegeven talenten hebben in teamverband een case uitgewerkt.

Didi van Doggenaar (voorzitter YIM): ‘Dit jaar werd de case verzorgd door KWF Kankerbestrijding. Het was een inspirerend vraagstuk waarbij 12 teams de strijd met elkaar zijn aangegaan. De opdracht was het schrijven van een communicatie- en mediastrategie om het merk KWF Kankerbestrijding emotioneel te laden. Net als in Cannes moest er gewerkt worden met een uitdagend (media)budget.’

related partner content for mobile comes here

Anne-Marije Haijtink, Brand en Marketing Manager bij KWF Kankerbestrijding: ‘De YIM-ers hebben deze dag veel creatieve ideeën met soms hele verrassende inzichten gepresenteerd. Het winnende team was overtuigend voor de jury door haar treffende overall aanpak; een creatief concept met impact, dat ook realistisch en uitvoerbaar is.’ 

In de jury zaten Anne-Marije Haijtink (KWF), Willem–Albert Bol (De Persgroep), Jasmijn Bouwmeester (M2Media), Sandra Westerduin, Christiaan van Betuw (Mediaxplain), Munise Can (BSUR – Jonge Honden), Kasimir Landheer (Mister SAM) en Pénélope Mazloumidès (OMD).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in