Overslaan en naar de inhoud gaan

Paniek bij koffie-automaat in nieuwe Klaverblad-commercial

Het is de negende film binnen de campagne 'als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisering van de campagne.

related partner content for mobile comes here

In de commercial is een werknemer te zien, die verdwaalt in het keuzemenu van een hypermodern koffie-apparaat. Dat schiet bij de directeur in het verkeerde keelgat, waarna hij het technologische wonder direct laat vervangen voor een &;gewone&; koffiemachine.

De film is één van de eerste wapenfeiten van de &;verse&; Halal-regisseur, .

Klaverblad lanceerde een jaar geleden zijn laatste commercial binnen deze campagne, met een hoofdrol voor een iets .

De commercial is sinds deze week online en vanaf aankomende maandag op televisie te zien:

Credits
Opdrachtgever: Klaverblad Verzekeringen
Bureau: BVH Identity Driven Thinking
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Projectmanagement: Anne Britt van Uchelen
Verantwoordelijk bij Klaverblad: Jacinta Gelauff, Olof de Jong, Peter Paul Barth
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
Editor: Ben Isaacs
RTV producer bureau: Violet van der Straaten
Geluid: Soundcircus, Feike de Wit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in