Vivian Reijs goochelt borden weg in nieuwe Lassie-campagne
Epidemie tekent voor de realisatie van de campagne.
De meeste mensen weten dat bewust eten bijdraagt aan een gezonder leven. Alleen om daar daadwerkelijk iets aan te doen, is volgens Lassie een grote stap.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaKleine stap
In de nieuwe campagne introduceert voedingscoach en Lassie-gezicht Vivian Reijs het thema ‘Een kleine stap naar een gezondere hap’. Volgens Reijs is je gerecht direct gezonder, wanneer je bijvoorbeeld witte rijst vervangt voor zilvervliesrijst. Zelfs zonder dat je verschil proeft.
‘Bewuster eten is een proces dat je, alleen of met je gezin, doormaakt’, vertelt Paul Stam, marketing manager Lassie. ‘Zo moet je niet van de één op de andere dag je gezin uit het niets een rijst-linzen-bietsalade met avocado en spinazie voorschotelen. Maar vervang je rijst een keer door een gezondere variant. Stap voor stap dus.’
De campagne is sinds deze week te zien op televisie en online. In de loop van het jaar krijgt de campagne vervolg met andere producten:
Lassie Commercial (2016) - Kleine stap naar een gezondere hap (Zilvervliesrijst met linzen wortel)
Lassie Commercial (2016) - Kleine stap naar een gezondere hap (Zilvervliesrijst)
Lassie Commercial (2016) - Kleine stap naar een gezondere hap (Zilvervliesrijst Spelt en Quinoa)
Credits
Opdrachtgever: Lassie
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Paul Stam
Productiemaatschappij: First On Mars
Regisseur: Herman Poppelaars
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid