Overslaan en naar de inhoud gaan

Vivian Reijs goochelt borden weg in nieuwe Lassie-campagne

Volgens het rijstmerk is bewuster eten een stuk makkelijker dan we denken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

De meeste mensen weten dat bewust eten bijdraagt aan een gezonder leven. Alleen om daar daadwerkelijk iets aan te doen, is volgens Lassie een grote stap.

Kleine stap

In de nieuwe campagne introduceert voedingscoach en Lassie-gezicht Vivian Reijs het thema ‘Een kleine stap naar een gezondere hap’. Volgens Reijs is je gerecht direct gezonder, wanneer je bijvoorbeeld witte rijst vervangt voor zilvervliesrijst. Zelfs zonder dat je verschil proeft.

‘Bewuster eten is een proces dat je, alleen of met je gezin, doormaakt’, vertelt , marketing manager Lassie. ‘Zo moet je niet van de één op de andere dag je gezin uit het niets een rijst-linzen-bietsalade met avocado en spinazie voorschotelen. Maar vervang je rijst een keer door een gezondere variant. Stap voor stap dus.’

De campagne is sinds deze week te zien op televisie en online. In de loop van het jaar krijgt de campagne vervolg met andere producten:

Credits
Opdrachtgever: Lassie
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Paul Stam
Productiemaatschappij: First On Mars
Regisseur: Herman Poppelaars

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in