Overslaan en naar de inhoud gaan

ASN Bank kiest voor Selmore

Vanaf september is de samenwerking tussen ASN Bank en Selmore zichtbaar in nieuwe uitingen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een strategische oriëntatie heeft de ASN Bank Selmore gekozen als nieuw  merk- en campagnebureau.  ASN Bank is marktleider in duurzaam bankieren en heeft de ambitie om de komende jaren fors te groeien.  Selmore gaat de bank daarbij adviseren en ondersteunen. ASN Bank is eigendom van de staat omdat het onderdeel uitmaakt van het in 2013 genationaliseerde SNS Reaal.

related partner content for mobile comes here

Hiervoor werd ASN Bank bediend door reclamebureau Team Bruns. Dat was onder meer verantwoordelijk voor de campagne &;Geld Doet&; uit 2011 (zie video onderaan).

No nonsense
Het hoofd marketing & communicatie van de ASN Bank, Andre Kragtwijk, zegt over de keuze voor Selmore:  We hebben voor Selmore gekozen vanwege de heldere analyse, no nonsense aanpak en het enthousiasme van de mensen om met ons een ambitieuze stap te maken.  We werken aan een aanscherping van de strategie en daar hoort ook frisse, nieuwe communicatie-aanpak bij.&;

Rechtvaardig
Kragtwijk over de essentie van de bank: &;Sinds haar oprichting in 1960 streeft de ASN Bank naar een rechtvaardige, duurzame samenleving. Bij al haar activiteiten houdt zij rekening met kwetsbare bevolkingsgroepen, het klimaat, de natuur en de behoeften van toekomstige generaties. &;

Popelen
Anja Froeling
, head of account & operations bij Selmore, zegt dat het bureau staat te popelen om de bank te helpen hun ambities te verwezenlijken. Froeling: &;ASN Bank is een authentiek merk met een prachtige basis voor verdere groei.&;

Vanaf september is de samenwerking tussen ASN Bank en Selmore zichtbaar in nieuwe uitingen.


Commercial uit 2011 van ASN Bank (bureau: Team Bruns)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in