Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma BladenMakersWeek

Voor reclame, pr en marketingmensen is inzicht in wat er leeft en beweegt in bladenland essentieel. Ben dus erg verheugd dat de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor reclame, pr en marketingmensen is inzicht in wat er leeft en beweegt in bladenland essentieel. Ben dus erg verheugd dat de van Sanoma dit jaar nog groter is opgezet dan vorig jaar. En het goede nieuws; bureaus en adverteerders zijn nu ook welkom! Met een advertentie in de Adfo worden 'we' er lekker voor gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Het van BMW klinkt erg interessant met workshops en toespraken van bladenmakers, journalisten, BN-ers, bureaus, etc.

Het enige minpuntje...: alleen de donderdag is voor externe relaties. Maar dat is dan ook meteen de dag dat de dochter van Hugh Hefner langskomt, 'de Prix Petits' worden uitgereikt en een borrel gedronken kan worden met de bladenmakers. Ben vooral benieuwd of we dan ook iets zullen horen over de toekomstplannen van Sanoma.

Speciale interesse van mij gaat uit naar de visie van Sanoma op online uitgeven en integratie offline blad en internet, benieuwd of die op de externe dag aan bod komt!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in