Overslaan en naar de inhoud gaan

Dalende breedbandprijzen in Europa

Prijzen voor breedband dalen overal in Europa door concurrentie van kabelaars in de consumentenmarkt en verlaging van de tarieven in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit het European Broadband Pricing 2005 Q4 verslag van Telecompaper.

related partner content for mobile comes here

Abonnementsprijzen voor downloadsnelheden tot 4 Mbps laten een dalende trend zien, voor zowel de zakelijke markt als de consumentenmarkt, zoals een daling van 32 procent voor 1,5 Mbps.

In de sterk concurrerende consumentenmarkt zijn lage prijzen voor consumenten dé manier voor kabelbedrijven om zich te onderscheiden.

Voor de highspeedinternetverbindingen geldt een iets ander verhaal; er zijn op deze markt zowel prijsverlagingen als –verhogingen te zien. Dit wordt mede veroorzaakt door het beperkte aanbod van highspeed. Maar Telecompaper verwacht dat het komende kwartaal ook deze prijzen zullen dalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in