Overslaan en naar de inhoud gaan

Matthijs Jaspers en Scato van Opstall starten bureau The Karma Brothers

Mannen met een missie
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Matthijs Jaspers en Scato van Opstall gaan samen verder als The Karma Brothers  een bureau voor bedrijven die &;een positief verschil willen maken&;. En niet alleen op de jaarrekening. Matthijs Jaspers heeft jarenlang Nobla ‘for the greater good’ geleid, Scato van Opstall was mede-oprichter van Goed Stel Mensen, dat hij vorig jaar verliet.

related partner content for mobile comes here

Missie en band

&;We maken ons allebei druk om dezelfde dingen&;, zegt Scato van Opstall. &;Sinds oktober hebben we met veel plezier samengewerkt op projecten voor klanten die een positieve bijdrage aan mens, milieu en maatschappij centraal hebben staan. Ook projecten die we zelf initieerden de afgelopen jaren, denk aan Keet Smakelijk, Whocares en Pixel Protest, hebben zo&;n missie. Dat schept een band.&;

Dubbele liefde

Ook Matthijs Jaspers vindt het &;niet meer dan logisch om onze samenwerking in een vastere vorm te gieten. Wie liefde geeft, krijgt die vaak dubbel terug. Dat geldt voor mensen, maar ook voor merken. Vanuit die gedachte is de naam The Karma Brothers ontstaan.&;

De klant krijgt ook wat terug voor al dat Karma, aldus Jaspers: &;Meer dan je denkt: liefde, aandacht, loyaliteit enzovoort. Om positief Karma iets tastbaarder te maken, kun je bij ons ook Karmapunten sparen. Bij een volle Karmapuntenkaart garanderen wij een gunstige speling van het lot.&;

The Karma Brothers werken o.a. voor Bionext, Nature & More, Vakbond de Unie, Whocares / Care Nederland, SIDN-fonds, Madaga peutervoeding en Handgemaakt Brood.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in