Overslaan en naar de inhoud gaan

MEC Amsterdam begint Wavemaker

Het nieuwe label legt zich geheel toe op contentstrategie, sociale media, influencer marketing, creatie en In-house productie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MEC Wavemaker begint niet alleen in Nederland, maar ook in negen andere landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers. Binnen afzienbare tijd moet dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.

related partner content for mobile comes here

Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die ‘Designed to be Desired’ is; &;content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt.&;

Niels Langereis, Head of Wavemaker Nederland: &;De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve specialisten. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA\ Head of Social, Maurice van Susante, het jonge creatieve duo Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven en van IMA Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in