Overslaan en naar de inhoud gaan

HelloFresh stelt tevredenheidsmanager aan

Door de groei kon de maaltijdboxleverancier de klachten niet meer adequaat verwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een flinke toename van het aantal klachten heeft HelloFresh de afgelopen maanden hard gewerkt om de klanttevredenheid te verhogen.

related partner content for mobile comes here

De bezorger van maaltijdboxen groeide zo hard dat de klachten niet meer goed verwerkt konden worden. Er kwamen 130 klachten binnen, die zijn volgens HelloFresh nu allemaal opgelost. Inmiddels is er een tevredenheidsmanager aangesteld,  de tevredenheid over de klantenservice ligt nu weer boven de 90%, aldus HelloFresh.

Klanten krijgen voortaan per omgaande een concreet antwoord op hun vragen, er is een chatmogelijkheid op de HelloFresh-site waar klanten met hun vragen, klachten en suggesties terecht kunnen en er wordt nazorg gegeven.

Getraind
De tevredenheidsmanager handelt specifieke klachten persoonlijk af. Alle verkopers zijn ook opnieuw getraind en de voorwaarden zijn waar nodig verhelderd of aangepast.

Aan klanten van HelloFresh is het afgelopen kwartaal heel expliciet om hun mening gevraagd. Ruim 2000 klanten hebben aan dit onderzoek meegewerkt.

Uit het  onderzoek blijkt dat het overgrote deel van de gebruikers van HelloFresh heel tevreden tot buitengewoon tevreden is (68,3%).

Maartje Frederiks, CEO Benelux van HelloFresh: ‘Dit is een mooie waardering, maar het is ons streven om het aantal klanten dat ons extreem goed beoordeelt verder omhoog te krijgen. Bij ons product is de klantwaardering en het klantvertrouwen van cruciaal belang. Wij bepalen immers voor hen wat er ’s avonds op het bord ligt. Aan mensen die het druk hebben, leveren we verse, kwalitatieve ingrediënten, waarmee zij toch heel gemakkelijk verrassende en gezonde maaltijden kunnen bereiden. En dat vertrouwen moeten we dus elke dag opnieuw verdienen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in