Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan-Willem Brüggenwirth keert terug in de reclamewereld

Hij gaat naar ‘de creatieve directie’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Brüggenwirth treedt per vandaag aan als partner bij direct marketing bureau ‘de creatieve directie’ (dcd). Brüggenwirth vormt samen met dcd-oprichters Manon Schermer en Mike de Haas de dagelijkse leiding en neemt de verantwoording voor commercie en business development.

Hij gaat zich onder meer richten op de uitbouw van de nieuwe units voor online marketing en business intelligence. Hiervoor was Brüggenwirth Director ILP World Wide bij Brand Loyalty, de innovator op het gebied van loyaliteitsprogramma’s. Eerder was hij tien jaar algemeen directeur van 538Groep (Radio 538, Slam!FM en toen nog Radio 10 Gold).

Als partner bij ‘de creatieve directie’ keert hij terug naar de reclamewereld. Hij bekleedde managementfuncties bij bureaus als Publicis, Ogilvy & Mather en Saatchi & Saatchi.

related partner content for mobile comes here

Jan-Willem Brüggenwirth zegt &;believer van feitenmarketing&; te zijn. &;Daar kan ik bij dcd lekker mee uit de voeten. Resultaat is het enige wat telt.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in