Klanten niet betrokken bij Het Nieuwe Werken
Organisaties kijken nauwelijks naar hun klanten bij het invoeren van Het Nieuwe Werken (HNW). Dat blijkt uit onderzoek van Berenschot onder…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De onderzochte organisaties leggen binnen HNW een sterk accent op interne zaken. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om besparingen op kantoorruimte, de tevredenheid van eigen medewerkers, het verbeteren van de productiviteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Volgens adviseur en onderzoeker Luuk Verburgh van Berenschot blijven daardoor externe kansen onbenut. 'Overheden en bedrijven die écht klantgericht willen werken, betrekken die klant bij het bedenken, doorvoeren en evalueren van grote veranderingen. Bijvoorbeeld via klantenpanels.' Volgens Verburgh komen door het niet betrekken van klanten bij het HNW-proces innovaties minder goed van de grond.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid