Overslaan en naar de inhoud gaan

Chairman Pomper vertrekt bij Aegis Media

Arjan Pomper, ceo Middle East & Africa en chairman Aegis Nederland, verlaat het bureau per 1 februari.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pomper was de afgelopen acht jaar actief bij Aegis Media. Hij begon als CEO Aegis Media Nederland. Onder zijn leiding werden Isobar, iProspect en Posterscope gelanceerd en werden diverse acquisities gedaan. In 2011 droeg hij de leiding in Nederland over aan Julius Minnaar om zich volledig te kunnen focussen op het Midden Oosten en Afrika, waarvan hij sinds 2009 CEO was.

related partner content for mobile comes here

Arjan Pomper over zijn vertrek: 'Het is mijn eigen keuze te vertrekken. Met name de laatste 3,5 jaar waren zeer intensief. Ik had het geluk dat ik het Midden-Oosten en Afrika vanuit Nederland kon doen, maar het betekende wel dat ik me een groot deel van in het buitenland bevond en dat trekt een grote wissel op je leven. En daarom heb ik besloten de tijd te nemen om te bedenken wat mijn volgende stap zal zijn.'

Julius Minnaar, CEO Aegis Media Nederland: 'Arjan heeft in de afgelopen 8 jaar een enorme bijdrage geleverd aan het Aegis Media van vandaag.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in