Heb ik niet eerder een zijde van je gezien?


Verschillende nieuwe app functies zijn ontworpen om de voorkeuren van consumenten uit te vinden, en aanbiedingen op maat te maken. Bijvoorbeeld, als je Facedeal toegang geeft tot je Facebook-account, kunt je op maat gemaakte aanbiedingen direct op je telefoon krijgen, wanneer je een winkel binnenkomt. Slim! Maar… als Facebook-gebruiker heb ik reclame ontvangen voor alles van Viagra en borstvergroting tot breispullen. Je loopt dus de gevaar dat de behoeften van de consumenten verkeerd worden bepaald.
Een andere nieuwe app die is gecreëerd door CrowdOptic en L'Oreal voor het zevende jaarlijkse Luminato Festival in Toronto, geeft de gasten een "virtuele galery" die niet zichtbaar is met het blote oog (#039;Oreal">CrowdOptic en L'Oreal). Via de app wordt de locatie en visuele beweging van de gast opgenomen, en wordt een heart-map gemaakt. Op het einde zal die heart-map een crowd-sourced versie van de Lancôme roos tonen, uitgespreid over het hele plein. Op deze manier co-creëren de gasten de advertentie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMarketeers kunnen uiteindelijk reclame op maat creëren voor elke consument. Maar, je loopt de gevaar dat apps je alleen een statische glimp van een persoon kunnen laten zien. En soms hebben ze het helemaal verkeerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid