Overslaan en naar de inhoud gaan

Herbert Heitmann weg bij Shell

Herbert Heitmann, de mondiale communicatiebaas van Shell, gaat het olieconcern na drie jaar verlaten. Heitmann stapt per 1 september over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heitmann was verantwoordelijk voor de mondiale reputatie en brandmanagement van Royal Dutch Shell. Bij Bayer AG komt hij aan het hoofd te staan van de nieuw opgerichte afdeling communicatie publieke relaties. Hij volgt Michael Schade op, die algemeen directeur is geworden van Bundesligaclub Bayer Leverkusen.

related partner content for mobile comes here

Voor Shell werkte Heitmann 12 jaar bij SAP, een mondiaal softwareconcern uit Duitsland.
Heitmann is een internationaal netwerker en betrokken bij diverse beroepsorganisaties voor de commprofs. Hij is lid van de Arthur W. Page Society, een internationale vereniging van en voor senior communication executives. Hij is medeoprichter (2006) en voorzitter van de European Association of Communication Directors (EACD).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in