Autoriteit Consument & Markt: nog steeds misleiding reisbranche


Vandaag komt de waakhond met de campagne ’Reisprijzen, laat je niet inpakken’ om reisaanbieders die zich schuldig maken aan deze prijsfraude, tot de orde te roepen en de consument beter voor te lichten. Blijvende wetsovertreders worden bestraft met boetes tot 450.000 euro.
ACM-bestuurslid Anita Vegter: 'Het moet nu maar eens afgelopen zijn met die onduidelijke advertentieprijzen, waar tijdens het boekingsproces nog van alles bij komt.Het gaat om tarieven van vliegtickets, maar ook vakantiehuizen en verzorgde pakketreizen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe toezichthouder eist dat alle onvermijdbare kosten in de zichtbare prijs zijn opgenomen, zodat de consument voordat hij gaat boeken precies weet waar hij aan toe is.
Bron: De Telegraaf/Paul Eldering
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid