Overslaan en naar de inhoud gaan

Harriët Schrier directeur Groep Publiekstijdschriften

GPT gaat een nieuwe koers varen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ledenvergadering van de branchevereniging van tijdschriftuitgevers, Groep Publiekstijdschriften (GPT), heeft vandaag ingestemd met een herijking van de huidige koers van de vereniging. De komende jaren wil GPT zich ontwikkelen tot een flexibel ingerichte vereniging met een bredere focus, gericht op magazine media. Inhoudelijk kijkt men naar de digitale ontwikkelingen en moet &;vanuit een stevige kennispositie de collectieve belangenbehartiging krachtig vorm worden geven&;.

Voorzitter Luc van Os: ‘GPT heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een sterke vereniging met een belangrijk netwerk. Onze missie is nu om de aangesloten ledenbedrijven te ondersteunen bij de slag die zij maken om hun magazine merken te transformeren naar multimediale merken.’ Van Os pleitte voor een dergelijke koers.

Kleiner bestuur
Bij de nieuwe koers past ook een professionalisering van de verenigingsstructuur. De leden hebben gekozen voor een nieuw (kleiner) bestuur, dat bestaat uit vijf personen: Luc van Os (voorzitter/Hearst Magazines Netherlands), Henk Scheenstra (vice-voorzitter/Sanoma), Erik Blok (penningmeester/G+J Media), Barent Momma (Bindinc.) en Leo Schaap (Veen Media). Huidig algemeen secretaris Harriët Schrier is benoemd tot directeur.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in