Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders zijn de echte helden

The International ANDY Awards 2015 roept met interessante lanceringscampagne dappere adverteerders op om zich op te geven voor de awardshow.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de 51e editie van de awardshow pakt  door met het thema van vorig jaar: moed. In de door geproduceerde video&;s, vertellen drie helden uit gerespecteerde beroepsgroepen hoeveel respect ze hebben voor het werk van adverteerders. Het ontmantelen van een bom, het uitvoeren van een operatie of het blussen van een brand. Het is allemaal kinderspel vergeleken bij het werk van adverteerders en reclamemakers.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

‘Het team van Wieden + Kennedy heeft de geest van moed gevangen in humoristische situaties waarmee we creatieven willen inspireren. Het hebben van zorgen over het door jou geleverde werk is normaal en we willen de moed en passie die nodig is om te komen tot mooie campagnes vieren&;, aldus Gina Grillo CEO van de International ANDY Awards.

Creatieven die het aandurven kunnen zich opgeven .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in