Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau neemt automaatcampagnes op de hak

It’s just a Vending Machine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Snoep- en frisdrankautomaten zijn de laatste jaren een gewild project voor reclamecampagnes. Zo gaf Pepsi blikjes weg wanneer op de automaat een Facebook like of tweet gaf en bij de CocaCola automaat werd je voor een dans beloond met een fles. Door al die campagnes verwacht de consument continue een verrassing te zien.

related partner content for mobile comes here

Het Canadese reclamebureau kwam met een Vending Machine campagne met de verrassing dat er geen verrassing is. Het bureau de verwachtingsvolle consumenten op video:

Bron: DigitalBuzz

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in