Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet Harry Piekema maar 'familiegevoel' centraal in AH Kerstcampagne

Het meest opvallend aan de kerstcommercial van Albert Heijn is dat voor Harry Piekema slechts een bescheiden rolletje aan het eind is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ziehier de gedachte achter TBWA\Neboko&;s 2014 kerstcommercial voor Albert Heijn: 

 

Credits

Art director: Martijn van Marle

Copywriter: Peter van Rij

RTV Producer: Jacqueline Castricum

Account: Esther Brouwer, Mariëlle Scholten, Marjolein van Aggelen, Florentine

Koudenburg

Productiemaatschappij: Pink Rabbit

Regisseur: Ismael ten Heuvel

Producer: Leonie van Hoevell

D.O.P. / Cameraman: Martijn van Broekhuizen

Offline: MRTN

Offline editor: Martin Heijgelaar

Online: The Ambassadors

Online editor: Ton Habraken

Geluidsstudio: The Ambassadors

Geluidstechnicus: Sebastiaan Roestenburg

Muziek Titel: Love is Christmas

Componist: Sarah Bareilles – Sony music

Voor Albert Heijn: Werner van Vessem, Inge Ruijgrok, Matthieu Couvreur, Karina Boom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in