Overslaan en naar de inhoud gaan

Roos van Vugt vertrekt bij Social Embassy

Socialemediastrateeg start eigen bureau 'Merkwerker'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roos van Vugt vertrekt bij Social Embassy. De sociale mediastrateeg gaat voor zichzelf beginnen. Vanaf begin 2015 gaat ze verder met haar eigen onderneming Merkwerker. 

related partner content for mobile comes here

De belangrijkste reden voor haar vertrek: ‘Haha. Vrijheid. Zeven weken vakantie deze zomer. Meer tijd voor mijn kinderen. En voor kleinschaliger projecten en klanten. Bij Social Embassy werken we vooral voor hele grote bedrijven. Heel leuk, maar na zoveel jaar vind ik het ook spannend om me met kleinere projecten bezig te houden.  Ik vind de ontwikkelingen rondom het gebied van employed media en “brand advocates” super boeiend, maar niet alleen voor grote merken of corporate organisaties. Ik wil ook graag kleinere organisaties hiermee verder helpen.’

Volgens Van Vugt blijft de band met Social Embassy nauw. ‘Het bureau wordt klant van Merkwerker, samen blijven we werken aan een aantal grote projecten op diverse klanten.’

Roos van Vugt werkte de laatste 2,5 jaar bij Social Embassy als senior strategist. Ze adviseerde  bedrijven als Rabobank, KPMG, Wolters Kluwer, DELA en Dove. Van 2008-2012 was zij het ‘sociale boegbeeld’ van Deloitte. Ze ontwikkelde en implementeerde een social media-strategie die een groot deel van de medewerkers veranderde in ‘merkwerkers&;. Met een uitgesproken mening (“als organisaties zeggen dat ze niet op social media hoeven, zeggen ze eigenlijk dat ze de telefoon niet willen opnemen”) blijft ze organisaties adviseren over of en hoe medewerkers social media optimaal kunnen omarmen.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in