Overslaan en naar de inhoud gaan

Dujardin bluft Clooney uit zijn schoenen in nieuwe Nespresso-commercial

Deze keer strijdt George Clooney om het laatste kopje koffie met acteur Jean Dujardin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dujardin is onder andere bekend van The Wolf of Wallstreet. De door Grant Heslov geregisseerde commercial was afgelopen weekend voor het eerst te zien op de buis. Het reclamebureau is Lowe Strateus in Parijs.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De commercial werd opgenomen in de tuin van een villa aan het Italiaanse Comomeer, waar Clooney ook een leuk vakantiehuisje heeft. Grant Heslov maakte de commercial. ? Hij is beter bekend als acteur, speelde onder andere in True Lies.

Hoe ver
De commercial is onderdeel van de campagne &;Hoe ver ga jij voor een kopje Nespresso&;, waarin Nespresso de reis van een koffieboon , voordat hij in een espressokopje verdwijnt. Veel aandacht voor duurzaamheid dus in deze campagne, vanaf de herkomst en de koffieboeren, tot aan de recycling.

Activatie vindt vervolgens plaats op de social mediakanalen, onder andere op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in