Overslaan en naar de inhoud gaan

Internal Branding Jaarprijs op zoek naar ultieme case

De organisatie van de Internal Branding Jaarprijs roept bedrijven en bureaus op om hun case aan te melden om kans te maken op deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daartoe dienen zij hun case vóór 22 december in te dienen.

related partner content for mobile comes here

De Internal Branding Jaarprijs is een vakprijs voor organisaties waar Internal Branding het afgelopen jaar aantoonbaar effect heeft gehad. Iedereen weet dat betrokken medewerkers essentieel zijn voor organisaties en dat het waarmaken van beloftes door de medewerkers belangrijk is. Het zorgt voor merk-gemotiveerde medewerkers en loyale klanten. Organisaties met stevig bewijs van het succes van Internal Branding kunnen zich inschrijven. De jury kijkt niet alleen naar interne effecten, maar ook naar wat het extern heeft opgeleverd.

Winnaars van de Internal Branding Jaarprijs hebben ervaren dat het winnen van deze prijs ertoe doet. Trots binnen de organisatie, erkenning door de marketing community, en positieve spin-off gedurende dat jaar en daarna.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in