Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperRebel maakt campagne voor Zzip koortslipcrème

Reclamebureau SuperRebel wilde de klus alleen maar op voorwaarde dat het herpes cool mocht maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SuperRebel.com werd gevraagd om een positionering te bedenken voor het koortslipcrèmemerk Zzip. Niet zonder enige branie meldt SuperRebel.com dat het best voor Zzip wilde werken, maar niet zomaar: &;Wel met het uitgangspunt dat we herpes cool mogen maken. Dat het er niet gelijk uitziet alsof het een koortslippencrème is. We willen afgerekend worden op het feit, dat de komende maanden herpes wereldwijd flink viraal gaat.&;

related partner content for mobile comes here

Naast de nieuwe positionering zorgde SuperRebel.com ook voor het ontwerp van de verpakking. Daarnaast ontwikkelde SuperRebel.com de internationale campagne en tv-commercial die in 14 landen te zien is, waaronder Zwitserland, Nederland, Duitsland, Spanje en de VS.

Het is een heel korte brandstory die centraal staat in de campagen: &;Oh No. Zzip. Yeah!&; De slogan bij het product is &;Zzip your cold sore away!&;. &;In de naam Zzip zit een snelheid besloten. Het gevoel dat je een rits dicht zipt, of iets dat heel snel voorbij gaat. Zzip en weg is je koortslip&;, aldus het creatieve bureau.

 

 

Credits
Agency: SuperRebel.com
Client: Mario Oldani, Onno Klein
Strategy: Berry van Nes
Concept: Arjan Hoekstra, Roy Schellekens
Design: Juliette van Oorschot, Roy Schellekens
Creative Director: Lodewijk Varossieau
Producer: Maartje Janssen, Eveline de Meij
Production TVC: Bilder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in