Jeffrey Kruk research director Mediaxplain
Kruk wordt als research director hoofdverantwoordelijk voor de research- en optimalisatieafdeling van het bureau. De samenhang tussen multimediale communicatie-inspanningen, de inhoudelijke boodschap en effecten daarvan op merk- en verkoopniveau staat centraal.
Hij volgt in deze functie Edward Borsboom op.
Kruk werkte zeven jaar bij BrandAsset Consult, waar hij als brand insights director eindverantwoordelijk was voor de Benelux-uitvoering van merkenonderzoek BrandAsset Valuator.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Over zijn overstap naar Mediaxplain zegt hij: 'Mijn focus is om een nog steviger en innovatiever onderzoeksfundament in het advies naar onze klanten te waarborgen. Zo kan, met de door Mediaxplain ontwikkelde tools, inmiddels al een optimale samenhang gevonden worden tussen media-inzet, koopgedrag en merkperceptie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid