Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeffrey Kruk research director Mediaxplain

Jeffrey Kruk maakt de overstap van BrandAsset Consult (WPP) naar Mediaxplain.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kruk wordt als research director hoofdverantwoordelijk voor de research- en optimalisatieafdeling van het bureau. De samenhang tussen multimediale communicatie-inspanningen, de inhoudelijke boodschap en effecten daarvan op merk- en verkoopniveau staat centraal.

Hij volgt in deze functie Edward Borsboom op.

related partner content for mobile comes here

Kruk werkte zeven jaar bij BrandAsset Consult, waar hij als brand insights director eindverantwoordelijk was voor de Benelux-uitvoering van merkenonderzoek BrandAsset Valuator.

Over zijn overstap naar Mediaxplain zegt hij: &;Mijn focus is om een nog steviger en innovatiever onderzoeksfundament in het advies naar onze klanten te waarborgen. Zo kan, met de door Mediaxplain ontwikkelde tools, inmiddels al een optimale samenhang gevonden worden tussen media-inzet, koopgedrag en merkperceptie.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in