Aruba Tourism Authority brengt mediabelangen onder bij Stroom
Na een uitvoerige bureauoriëntatie heeft de Aruba Tourism Authority ervoor gekozen om haar mediastrategie en -inkoop te laten behartigen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na een uitvoerige bureauoriëntatie heeft de Aruba Tourism Authority gekozen voor mediabureau Stroom. Stroom gaat zowel mediastrategie als -inkoop doen voor het verkeersbureau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stroom ontwikkelde, samen met searchpartner Expand Online, een online mediaplan waarin de verschillende doelgroepen op basis van interesses, reisoriëntatiegedrag en behoeftes continu worden getarget en geprofileerd. Hierbij wordt een breed scala aan online middelen ingezet zoals search, RTB social, video, online content en premium display.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe campagnestrategie wordt vanaf eind december geïmplementeerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid