Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Oosterhuis nieuwe directeur Nima

Nima heeft Hans Oosterhuis benoemd tot nieuwe algemeen directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oosterhuis heeft rechten en bedrijfskunde in Groningen gestudeerd, waarna hij commerciële managementposities heeft vervuld bij ABN Amro, Forbo-Krommenie en Mercuri international. Vanaf 2005 tot 2009 was hij head of marketing bij Stibbe, en had hij daarna verschillende directiefuncties (incl. marketingportefeuille) binnen de Nederlandse topadvocatuur. Vorig jaar startte hij zijn eigen bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Oosterhuis heeft de opdracht gekregen het vernieuwingsproces binnen het Nima te leiden.

De huidige interimdirecteuren, Mario Zanoni en Marjon Bloemkolk, stoppen per 1 oktober. Zanoni zal als eigen ondernemer aan de slag gaan en blijft deels bij Nima werkzaam als controller. Marjon Bloemkolk gaat een aantal eigen marketingprojecten ontwikkelen en oriënteert zich op nieuwe uitdagingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in