
Oosterhuis heeft rechten en bedrijfskunde in Groningen gestudeerd, waarna hij commerciële managementposities heeft vervuld bij ABN Amro, Forbo-Krommenie en Mercuri international. Vanaf 2005 tot 2009 was hij head of marketing bij Stibbe, en had hij daarna verschillende directiefuncties (incl. marketingportefeuille) binnen de Nederlandse topadvocatuur. Vorig jaar startte hij zijn eigen bedrijf.
Oosterhuis heeft de opdracht gekregen het vernieuwingsproces binnen het Nima te leiden.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe huidige interimdirecteuren, Mario Zanoni en Marjon Bloemkolk, stoppen per 1 oktober. Zanoni zal als eigen ondernemer aan de slag gaan en blijft deels bij Nima werkzaam als controller. Marjon Bloemkolk gaat een aantal eigen marketingprojecten ontwikkelen en oriënteert zich op nieuwe uitdagingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee