Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco verlaat FHV BBDO

N=5 en Dawn staan op de shortlist van het energieconcern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bevestigt Erik van Engelen, Directeur Consumenten Eneco.

related partner content for mobile comes here

Hij licht toe: ‘N=5 en Dawn werken verdere voorstellen uit om onze aangescherpte strategie te vertalen in een nieuw communicatieconcept waarin duurzaamheid en innovatie centraal staan.’

De pitch luidt het einde in van de samenwerking met FHV BBDO, die in begon.

FHV versloeg destijds Doom & Dickson en het toenmalige UbachsWisbrun/JWT. Vóór FHV was DDB drie jaar lang het bureau van Eneco.

FHV maakte prijswinnend werk voor Eneco. Zo werden de campagnes ‘Samen gaan we voor duurzaam’ (2012), ‘Hollandse Wind’ (2012) en ‘Toon, de revolutionaire thermostaat’ (2013) bekroond met Effies.

Ook werden verschillende SAN Accenten en Esprix gewonnen. 

De laatste Eneco-commercial van FHV BBDO, van oktober vorig jaar:

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in